12.11.2011 - Andrychów - Pub na Krakowskiej

12.11.2011 - Andrychów - Pub na Krakowskiej

Postprzez Maciek » 28 paź 2011, o 14:59

start: 20
bilety: 35 zł/ 40 zł
Maciek
 
Posty: 1535
Dołączył(a): 7 mar 2006, o 17:00
Lokalizacja: Toruń

Re: 12.11.2011 - Andrychów - Pub na Krakowskiej

Postprzez Beavis » 28 paź 2011, o 20:24

Meldujemy się z Sylvią :twisted:
I Mean Acid Do Ya Like It ?

Obrazek

Terminator czasem musi też odpocząć

I'm a Rocker & Ace Of Spades
Avatar użytkownika
Beavis
 
Posty: 4733
Dołączył(a): 13 cze 2008, o 16:42
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: 12.11.2011 - Andrychów - Pub na Krakowskiej

Postprzez Draft » 28 paź 2011, o 20:29

Ja pierdole. Pierwszy raz w zyciu mam przyjemnosc zaproscic Was Mordki kochane do mejej miesciny ! :D uciekłem z pracy zeby kupic bilet. Orgazm, Orgazm po stokroc. Ide sie napierdolic.
Life's a Bitch.
Avatar użytkownika
Draft
 
Posty: 178
Dołączył(a): 8 mar 2006, o 09:16
Lokalizacja: Andrychów

Re: 12.11.2011 - Andrychów - Pub na Krakowskiej

Postprzez Draft » 28 paź 2011, o 21:11

Beavis ---> daj znac jak bedziesz przyjezdzdzał. odprawimy Acidofilie :D
Life's a Bitch.
Avatar użytkownika
Draft
 
Posty: 178
Dołączył(a): 8 mar 2006, o 09:16
Lokalizacja: Andrychów

Re: 12.11.2011 - Andrychów - Pub na Krakowskiej

Postprzez kfasu » 31 paź 2011, o 01:48

kto wie kto wie :) James już coś kombinuje żeby jechać
http://www.myspace.com/buenosagres
mnie to nie przeszkadza
Avatar użytkownika
kfasu
 
Posty: 4248
Dołączył(a): 16 mar 2006, o 19:56
Lokalizacja: 2B

Re: 12.11.2011 - Andrychów - Pub na Krakowskiej

Postprzez James19666 » 31 paź 2011, o 19:44

Mocno się zastanawiam nad przyjazdem.Kfasu jesteśmy w kontakcie.Draft nie orientujesz się czy w Bielsku gdzieś sprzedają bilety na ten koncert lub czy nie byłoby problemem jakbyś zakupił Mi czy Kfasowi bilet??
I love this smell I love this sound As an napalm in the morning......
James19666
 
Posty: 274
Dołączył(a): 16 lis 2008, o 11:15
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: 12.11.2011 - Andrychów - Pub na Krakowskiej

Postprzez kfasu » 1 lis 2011, o 02:04

jak to w andrychowie to możliwe że jeszcze jeden rudzielec z nami pojedzie
http://www.myspace.com/buenosagres
mnie to nie przeszkadza
Avatar użytkownika
kfasu
 
Posty: 4248
Dołączył(a): 16 mar 2006, o 19:56
Lokalizacja: 2B

Re: 12.11.2011 - Andrychów - Pub na Krakowskiej

Postprzez Draft » 1 lis 2011, o 12:58

z tego co wiem, to bilety tylko w klubie sprzedaja, znaczy w knajpie. to jest mała knajpeczka, wiec duzo tego nie bedzie. ale polecam, bo acidzi na scene beda musieli przpychac sie przez tlum i w ogole ;) maja juz zarezerwowany stolik jeden ;) moge kupic, nie ma problemu, tylko groszem nie smierdze do 10 tego, wiec musiałbys mi kase przelac.
Life's a Bitch.
Avatar użytkownika
Draft
 
Posty: 178
Dołączył(a): 8 mar 2006, o 09:16
Lokalizacja: Andrychów

Re: 12.11.2011 - Andrychów - Pub na Krakowskiej

Postprzez James19666 » 1 lis 2011, o 18:37

Draft napisał(a):z tego co wiem, to bilety tylko w klubie sprzedaja, znaczy w knajpie. to jest mała knajpeczka, wiec duzo tego nie bedzie. ale polecam, bo acidzi na scene beda musieli przpychac sie przez tlum i w ogole ;) maja juz zarezerwowany stolik jeden ;) moge kupic, nie ma problemu, tylko groszem nie smierdze do 10 tego, wiec musiałbys mi kase przelac.

Naradzę się z Kfasem i dam Ci znaka.Podeślij mi na priva swój numer telefonu jakby co zdzwonimy się.
I love this smell I love this sound As an napalm in the morning......
James19666
 
Posty: 274
Dołączył(a): 16 lis 2008, o 11:15
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: 12.11.2011 - Andrychów - Pub na Krakowskiej

Postprzez Glebowgryzarka » 10 lis 2011, o 18:47

Wpadniemy, czyli Zabrzańsko-Zawierciańska hołta.
Pytanie: Wraca ktoś samochodem po koncercie na szeroko rozumiany Śląsk?
... modrzew
Glebowgryzarka
 
Posty: 5
Dołączył(a): 10 paź 2010, o 17:11
Lokalizacja: Zabrze

Re: 12.11.2011 - Andrychów - Pub na Krakowskiej

Postprzez kfasu » 11 lis 2011, o 00:35

czyli bielsko odpada :P

mój wyjazd stoi pod znakiem zapytania. i to sporym.. a przyczyna jest jakże przewidywalna i prozaiczna :?
http://www.myspace.com/buenosagres
mnie to nie przeszkadza
Avatar użytkownika
kfasu
 
Posty: 4248
Dołączył(a): 16 mar 2006, o 19:56
Lokalizacja: 2B

Re: 12.11.2011 - Andrychów - Pub na Krakowskiej

Postprzez Olo » 11 lis 2011, o 01:51

kfasu napisał(a):przyczyna jest jakże przewidywalna i prozaiczna

Znowu jakąś niewinną białogłowę uwiodłeś na pokuszenie?
Mowa-trawa z prawa, mowa-trawa z lewa. Murawa się rozrasta, kiedy się podlewa...
Avatar użytkownika
Olo
 
Posty: 8628
Dołączył(a): 14 gru 2008, o 18:12
Lokalizacja: BK/NT, Wlkp.

Re: 12.11.2011 - Andrychów - Pub na Krakowskiej

Postprzez adamo » 11 lis 2011, o 22:09

ze względu na chorobę przepuściłem ostatnio i Zabrze, i Częstowchowę i Bielsko...
Jutro jednak będę napewno !

Beavis - sponiewieramy się w końcu :)
Play fast or don't !
Avatar użytkownika
adamo
 
Posty: 36
Dołączył(a): 16 lis 2010, o 15:09
Lokalizacja: Krostoszowice (Śląsk)

Re: 12.11.2011 - Andrychów - Pub na Krakowskiej

Postprzez jason » 12 lis 2011, o 00:07

ma ktoś info jak wygląda sprawa z biletami?? czy da rade kupić jutro na styk przed sztuka??
jason
 
Posty: 5
Dołączył(a): 25 lis 2010, o 21:15

Re: 12.11.2011 - Andrychów - Pub na Krakowskiej

Postprzez Draft » 12 lis 2011, o 13:58

Mieli lekko ponad 100 sprzedanych wczoraj jak gadałem z barmanem. a w puli jest 200, wiec chyba nie bedzie problemu.
Life's a Bitch.
Avatar użytkownika
Draft
 
Posty: 178
Dołączył(a): 8 mar 2006, o 09:16
Lokalizacja: Andrychów

Re: 12.11.2011 - Andrychów - Pub na Krakowskiej

Postprzez kfasu » 12 lis 2011, o 23:32

Olo napisał(a):
kfasu napisał(a):przyczyna jest jakże przewidywalna i prozaiczna

Znowu jakąś niewinną białogłowę uwiodłeś na pokuszenie?

tobie tylko jedno w głowie. blondyny! a czarnulki są już be? :wink:

a serio serio to szefo sie z wypłatą spóźnia
http://www.myspace.com/buenosagres
mnie to nie przeszkadza
Avatar użytkownika
kfasu
 
Posty: 4248
Dołączył(a): 16 mar 2006, o 19:56
Lokalizacja: 2B

Re: 12.11.2011 - Andrychów - Pub na Krakowskiej

Postprzez Kwit_Na_Wegiel » 13 lis 2011, o 09:18

Białogłowa to nie synonim blondyny :]
Kwit_Na_Wegiel
 
Posty: 423
Dołączył(a): 26 gru 2009, o 22:39

Re: 12.11.2011 - Andrychów - Pub na Krakowskiej

Postprzez Beavis » 18 lis 2011, o 19:49

No w końcu mogę coś napisać o tej sztuce....(bo od powrotu z giga padł mi net) a wypadałoby wspomnieć , dla tych co nie byli.Zacznijmy od początku...(co by niektórych nie urazić , to uprzedzam aby się nie gniewali moim zwrotem "dziura") bardzo ciężko było się dostać do tej dziury (czyt:miejscowości) środkiem transportu jakim jest PKP. I ten przewoźnik spalił na panewce , i gdy okazało się iż nie pojawimy się z Królową na tym gigu , zbawienne okazało się stare poczciwe PKS :mrgreen: Nie dość że krócej podróż to i taniej 8) .Po dotarciu na miejsce okazało się że jest to przytulny pub , mieszczący się w jednopiętrowym domu , "na oko" pozwalający wejść około 250 fanom mocnego grania.Przyznam , że pozytywnie odebrałem miejsce koncertu. Jak rozmawiałem z Titusem to stwierdziliśmy iż chyba jak i On i ja nie byliśmy z 8 lat na bardzo kameralnym czadowym koncercie. Klubik jak i obsługa spełniły swoje wymagania (tu pozdro dla Marcina organizatora) oraz Voycika za nagłośnienie! Pierwsza klasa! Scena malusia , jak to lubimy my i Acidzi , pot po kręgosłupie i jajach...totalny odlot. Ci co spytają o setlistę...to standardowa na tej trasie plus zdziwienie I Fuck The Violence wyryczany z publiką :mrgreen: Zespół w zajebistej formie , chłopaki miażdżą :!: Oby więcej takich gigów. Oczywiście pozdrawiam spotkanych ludków:Adamo , Draft & Brat oraz niezmienie moją niezniszcalną Królową Sylvię & całą ekipę Acid's (Wy wiecie za co 8) ). Do zobaczenia rasa i na nastepnej sztuce :twisted:
I Mean Acid Do Ya Like It ?

Obrazek

Terminator czasem musi też odpocząć

I'm a Rocker & Ace Of Spades
Avatar użytkownika
Beavis
 
Posty: 4733
Dołączył(a): 13 cze 2008, o 16:42
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: 12.11.2011 - Andrychów - Pub na Krakowskiej

Postprzez adamo » 25 lis 2011, o 11:52

Gig zajebisty - świetne miejsce, świetna atmosfera, żywiołowa publika. Dawno nie byłem na takim małym koncercie, a w sumie takie najbardziej lubię. Pod sceną była rzeźnia. Trzeba było nieźle się wysilać żeby utrzymać się na nogach. Zabawa naprawdę przednia. Pozdro dla Beavisa, Sylvii i Drafta.
Play fast or don't !
Avatar użytkownika
adamo
 
Posty: 36
Dołączył(a): 16 lis 2010, o 15:09
Lokalizacja: Krostoszowice (Śląsk)


Powrót do 2011/2012 Back On The Streets Tour

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości