17.02.2007 - Knurów - Centrum Kultury - (archiwum)

17.02.2007 - Knurów - Centrum Kultury - (archiwum)

Postprzez Gunnerka » 26 sty 2007, o 11:29

17.02.2007
Knurów - Centrum Kultury
godz. 20.00
But I just love the life I lead..
Another beer is what I need..
Another gig my ears bleed..
We are the road crew!

www.acid-drinkers.com
Avatar użytkownika
Gunnerka
 
Posty: 2803
Dołączył(a): 4 mar 2006, o 23:09
Lokalizacja: miasto afrodyzjak

Postprzez ACIDOFIL janek » 26 sty 2007, o 12:24

dzie to jest?
zawsze z tylu....
Avatar użytkownika
ACIDOFIL janek
 
Posty: 1085
Dołączył(a): 11 mar 2006, o 14:15

Postprzez KRZYK » 26 sty 2007, o 13:31

robimy ściepe dla Janka na mape!! :lol: :lol:
olej Knurów, wal do Siedlec :wink: :wink:
I am the One
Orgasmatron
Avatar użytkownika
KRZYK
 
Posty: 8556
Dołączył(a): 7 mar 2006, o 01:36
Lokalizacja: OtwRock

Postprzez Acrid » 26 sty 2007, o 14:36

ACIDOFIL janek napisał(a):dzie to jest?


http://mapa.szukacz.pl/ -> dodaj sobie do ulubionych.
Avatar użytkownika
Acrid
 
Posty: 3925
Dołączył(a): 19 mar 2006, o 17:05

Postprzez Crawley » 26 sty 2007, o 22:07

No ja zbyt daleko nie mam (a na pewno blizej niz do Wro), wiec postaram sie wybrac. Problemem moze byc tylko powrot :/

Jest jakas chetna, urodziwa mieszkanka Knurowa badz okolic, ktora by mnie przenocowala? :D
Zrobię to zmyślnie i dokładnie, choć niekoniecznie szybko
Avatar użytkownika
Crawley
 
Posty: 6594
Dołączył(a): 8 maja 2006, o 20:19

Postprzez acidolka » 26 sty 2007, o 22:49

cholera co jest bliżej Legnitzy Knurów czy Bydgoszcz :D
pij jak wielbłąd ląduj jak Wrona
Avatar użytkownika
acidolka
 
Posty: 11569
Dołączył(a): 7 mar 2006, o 18:06
Lokalizacja: Nottingham

Postprzez winiec » 31 sty 2007, o 01:16

a może wybiera siektoś z wrocławia???????????
rock is not enough...give me the metal
Avatar użytkownika
winiec
 
Posty: 25
Dołączył(a): 20 mar 2006, o 15:16
Lokalizacja: bełchatów

Postprzez !!JAMAIS!! » 31 sty 2007, o 01:49

Boszz przecie to musi być koniec konców świata ten Knurów..no Olu ale bliżej niz bydgoszcz...
MY LUNATYCY - coraz więcej lunatyków
pośród nas
my lunatycy - każdy własny wulkan
na Księżycu ma
tabletki na sen to komunia święta
dla każdego z nas
my lunatycy - coraz więcej lunatyków
pośród nas
Avatar użytkownika
!!JAMAIS!!
 
Posty: 420
Dołączył(a): 27 gru 2006, o 17:32
Lokalizacja: z Ziemi

Postprzez acidolka » 31 sty 2007, o 02:15

winiec napisał(a):a może wybiera siektoś z wrocławia???????????

no możliwe że kopsne sie no ale ja jestem z pod legnitzy no więc przez wrocek być może sie będzie jechać
pij jak wielbłąd ląduj jak Wrona
Avatar użytkownika
acidolka
 
Posty: 11569
Dołączył(a): 7 mar 2006, o 18:06
Lokalizacja: Nottingham

Postprzez !!JAMAIS!! » 31 sty 2007, o 05:00

kurka wodna..17..w cuk...pojechałoby się, ale mnie NIE BĘDZIE ech...
MY LUNATYCY - coraz więcej lunatyków
pośród nas
my lunatycy - każdy własny wulkan
na Księżycu ma
tabletki na sen to komunia święta
dla każdego z nas
my lunatycy - coraz więcej lunatyków
pośród nas
Avatar użytkownika
!!JAMAIS!!
 
Posty: 420
Dołączył(a): 27 gru 2006, o 17:32
Lokalizacja: z Ziemi

Postprzez Norma » 2 lut 2007, o 04:51

a 16 lutego grają w Zabrzu ( Ck Wiatrak ) www.ckwiatrak.prv.pl
Zapraszam
Norma
 

Postprzez Gośc » 4 lut 2007, o 23:34

A kiedy bedą grali we Wrocku?
Gośc
 

knurów

Postprzez taran » 10 lut 2007, o 00:23

dla !!JAMAIS!! dojechac do knurowa to cza sie kierować z katowic na gliwice a z gliwic na knurów tyle że to jest w takiej wiozce obok knurowa nazywa sie ona szczygłowice 8) niema za co jak bende widział obce tważe to podejde
[/i]
taran
 

Postprzez taran » 10 lut 2007, o 00:27

pomagam z powodu gdyż kurwa no cienszko do nas dojechac bo szczygłowice to taka wyspa knurowsaka niby to knurów aleo pare ładnych kilometrów od niego odsunienta
pomagam bo wiem że cienczko trafic
8)
taran
 

Postprzez Gość » 13 lut 2007, o 11:59

heh ale to nie bedzie w knurowie tylko w szczygłowicach dokłaniej:]
Gość
 

Postprzez taran % » 13 lut 2007, o 20:45

popieram wypoiwedz koliegi
taran %
 

Postprzez Poland Sound System/NKS » 19 lut 2007, o 11:24

Foty z koncertu dostepne na http://nks.fotolog.pl/1026125,komentarze.html :)

Wszelkie prawa zastrzone :)

Kontakt w sprawie tych oto zdjec...

gg: 2245346
mail: knw_nks@o2.pl

pozdrawiam
Poland Sound System/NKS
 


Powrót do 2006/2007 Killers On The Loose Tour

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości