08.06.2006 - Białystok - Juwenalia - (archiwum)

08.06.2006 - Białystok - Juwenalia - (archiwum)

Postprzez Gunnerka » 28 maja 2006, o 11:11

8 czerwca Acids zagrają na Juwenaliach w Białymstoku!

nooo, Polly wreszcie coś dla Ciebie! ;)
liczymy na relacje i fotki! ;)
Ostatnio edytowano 9 cze 2006, o 19:52 przez Gunnerka, łącznie edytowano 1 raz
But I just love the life I lead..
Another beer is what I need..
Another gig my ears bleed..
We are the road crew!

www.acid-drinkers.com
Avatar użytkownika
Gunnerka
 
Posty: 2803
Dołączył(a): 4 mar 2006, o 23:09
Lokalizacja: miasto afrodyzjak

Postprzez Polly » 28 maja 2006, o 11:22

haha a jednak :) swietnie, w koncu po tylu latach :) Gunn dobra nowine przyniosla i chwala jej za to ;), slyszalem o plotach ale skoro to jest tu to nie ma dyskusji,

PS. slyszalem tez m.in. o homo twist i kulcie jezeli sie spelni to beda to jedne z lepszych juwenalii :)

jak bede mial czym robic te fotki to luzik, bo tego co mam starego rumpla to nawet bral nie bede - pozyjemy zobaczymy ;)
Sterczące kolce Pondijusa, ostre grzebienie Daktyloskopei, Trygla i latający Wieprzoryb są niczym wobec Bestii która nas gnębi...
Obrazek
Avatar użytkownika
Polly
 
Posty: 823
Dołączył(a): 7 mar 2006, o 02:15
Lokalizacja: iBiałystok

Postprzez KRZYK » 28 maja 2006, o 11:45

nooo, doczekales sie. zajebiscie. sie wybaw sie chopie :wink: :wink: :twisted: :twisted: 8)
I am the One
Orgasmatron
Avatar użytkownika
KRZYK
 
Posty: 8556
Dołączył(a): 7 mar 2006, o 01:36
Lokalizacja: OtwRock

Postprzez Bjeń » 28 maja 2006, o 11:53

Białystok ?? To chyba niedaleko Warszawy, co ?? :P

Miłej zabawy Polly :D Zbieraj ekipe i dawaj czadu :)
Avatar użytkownika
Bjeń
 
Posty: 3991
Dołączył(a): 7 mar 2006, o 01:34
Lokalizacja: 100-Litza

prawda to!! oj, prawda :)

Postprzez chwilowo obecna :) » 28 maja 2006, o 18:18

Polly napisał(a):haha a jednak :) swietnie, w koncu po tylu latach :) Gunn dobra nowine przyniosla i chwala jej za to ;), slyszalem o plotach ale skoro to jest tu to nie ma dyskusji,

PS. slyszalem tez m.in. o homo twist i kulcie jezeli sie spelni to beda to jedne z lepszych juwenalii :)

jak bede mial czym robic te fotki to luzik, bo tego co mam starego rumpla to nawet bral nie bede - pozyjemy zobaczymy ;)


a no!

JUWENALIA 2006 - Białystok
6-10.06.2006

6 czerwca (wtorek) - Amfiteatr, godz. 20:00 - koncert Maćka Maleńczuka z zespołem Homo Twist i zespołu Akurat.

7 czerwca (środa) - Amfiteatr - godz. 17:00 - koncert rockowy przygotowany przez M.Hellera z Radia Akadera. Wystąpią trzy - zaproponowane przez autora audycji „Rokosz” - zespoły rockowe: EMPTV, Hellraizer, Sami Muzycy. Po „Rokoszu” zagra Kult.

8 czerwca (czwartek) - Acid Drinkers i Golden Life.

9 czerwca (piątek) - godz. 18:00 - koncert zespołów białoruskich tj. Rima, NRM, a dodatkowo tego dnia zagra też zespół Hurt.

10 czerwca (sobota) – godz. 17:00 - prezentacja białostockich kabaretów. Wieczorem, po kabaretach koncert reggae. :))
chwilowo obecna :)
 

GITEZ.. dobrze bedzie to bede

Postprzez SMOQ » 29 maja 2006, o 03:47

a wlasnie... :idea: zbiera sie jakaś ekipa z augustowa lub ełku na ten koncert?? dajcie znac.. zawsze to wiecej kwasu mozna przelac w trakcie transportu :wink:
SMOQ
 
Posty: 1
Dołączył(a): 29 maja 2006, o 03:20
Lokalizacja: Augustów

Bielsk PODLASKI wali na ACID zbiórka pod ratuszem ;P

Postprzez RADZIECKY » 29 maja 2006, o 12:07

kto z Biela wali na ACID???
RADZIECKY
 

Postprzez Polly » 4 cze 2006, o 13:51

hej ma ktos mozliwosc zabrania ze soba kamerki na ten koncert? jakby ktos myslal o tym dajcie znac na PW

pozdrawiam
Sterczące kolce Pondijusa, ostre grzebienie Daktyloskopei, Trygla i latający Wieprzoryb są niczym wobec Bestii która nas gnębi...
Obrazek
Avatar użytkownika
Polly
 
Posty: 823
Dołączył(a): 7 mar 2006, o 02:15
Lokalizacja: iBiałystok

Postprzez Bastard » 4 cze 2006, o 16:10

Acid Drinkers, Homo Twist i Kult. Zajebisty zestaw, tylko pozazdrościć. Takie trzy dni pod rząd to rozpusta! :wink:
Avatar użytkownika
Bastard
 
Posty: 2367
Dołączył(a): 7 mar 2006, o 08:24
Lokalizacja: Danzig

Postprzez Polly » 4 cze 2006, o 16:14

racja poszczescilo sie nam w tym roku oby tylko pogoda dopisala jak narazie w tej kwestii lipa :/
Sterczące kolce Pondijusa, ostre grzebienie Daktyloskopei, Trygla i latający Wieprzoryb są niczym wobec Bestii która nas gnębi...
Obrazek
Avatar użytkownika
Polly
 
Posty: 823
Dołączył(a): 7 mar 2006, o 02:15
Lokalizacja: iBiałystok

Postprzez drakula » 4 cze 2006, o 16:56

Fakt, żal dupę ściska...
Liczę na kolejne lata, może... :?:
Avatar użytkownika
drakula
 
Posty: 1111
Dołączył(a): 24 mar 2006, o 00:06
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: prawda to!! oj, prawda :)

Postprzez Spector Maniac » 7 cze 2006, o 10:25

a no!

JUWENALIA 2006 - Białystok
6-10.06.2006

6 czerwca (wtorek) - Amfiteatr, godz. 20:00 - koncert Maćka Maleńczuka z zespołem Homo Twist i zespołu Akurat.

7 czerwca (środa) - Amfiteatr - godz. 17:00 - koncert rockowy przygotowany przez M.Hellera z Radia Akadera. Wystąpią trzy - zaproponowane przez autora audycji „Rokosz” - zespoły rockowe: EMPTV, Hellraizer, Sami Muzycy. Po „Rokoszu” zagra Kult.

8 czerwca (czwartek) - Acid Drinkers i Golden Life.

9 czerwca (piątek) - godz. 18:00 - koncert zespołów białoruskich tj. Rima, NRM, a dodatkowo tego dnia zagra też zespół Hurt.

10 czerwca (sobota) – godz. 17:00 - prezentacja białostockich kabaretów. Wieczorem, po kabaretach koncert reggae. :))[/quote]

W czwratek 08.06 przed ACIDAMI graja jeszcze SPOZA, SILENT HILL, PRIMAL RAGE. Nie wiem czemu kolezanka pominela:>
Spector Maniac
 

Bielsk Podlaski

Postprzez Radziecky » 7 cze 2006, o 19:24

Może ktoś z Bielska jedzie jutro na ACID to prosze o kontakt gg 4978575
Radziecky
 

Pozdrawiam Titusa!!!

Postprzez Slayer » 9 cze 2006, o 00:30

Wielkie dzięki za mozliwość zrobienia razem z tobą zdjęcia!!! :) 16 lat słucham was i trzymacie się świetnie!!!! :o
Slayer
 

Postprzez Gość » 9 cze 2006, o 09:10

wrażenia z koncertu jednym słowem
ooooooooooooooookuuuuuuuuurwwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!
ślimak to jest niezły pojeb hahahaha solo było nietuzinkowe :lol:
Gość
 

Postprzez Gosc (gawryl) » 9 cze 2006, o 12:16

Anonymous napisał(a):wrażenia z koncertu jednym słowem
ooooooooooooooookuuuuuuuuurwwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!
ślimak to jest niezły pojeb hahahaha solo było nietuzinkowe :lol:


solo bylo bardzo OK - a tutaj masz fotke jak Slimak ja gra :

Obrazek

przy okazji zapraszam do obejrzenia innych fot z tego ZAJEBISTEGO KONCERTU !
Gosc (gawryl)
 

Postprzez Gunnerka » 9 cze 2006, o 12:49

wow! zajebiste foty panie Gawryl! :D
jeśli nie masz nic przeciwko, umieścimy je w galerii na stronie.. ;)
But I just love the life I lead..
Another beer is what I need..
Another gig my ears bleed..
We are the road crew!

www.acid-drinkers.com
Avatar użytkownika
Gunnerka
 
Posty: 2803
Dołączył(a): 4 mar 2006, o 23:09
Lokalizacja: miasto afrodyzjak

Postprzez maćkooo » 9 cze 2006, o 13:34

kurwa...kiedy sie nie pojawia to jest taki przedni czad ze głowa mała! było naprawde zajebiscie. A slimak...WYMIATA i wymiatac bedzie! pozdro dla wszystkich KWASOŻŁOPÓW :]]] !!!
maćkooo
 

Postprzez Olass » 9 cze 2006, o 15:35

Czesc z tu Olas
Wlasnie wrocilem z koncertu w Bialym dziekuje fanom za super przyjecie to byl bardzo dobry koncert oprocz jednej sprawy. Agencja Ochrony.
Dawno nie spotkalem sie z tak brutalna i kretynska ochrona!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ktos na forum napisal ze obrzucalem fana tekstami. Zle mnie zrozumiales te slowa byly skierowane do brutalnych ochronierzy. Przerwalem koncert po tym jak zobaczylem ze ochroniarze biją wlasnie fana Acids (pozdrawiam Cie serdecznie).
Przeciez nie raz bylo tak, ze na scenie bylo wiecej fanow niz zespolu to czesc metalowego koncertu. Zawsze sobie z tym jakos radzilismy bez uzycia sily i zastawiania sie ochrona.

Niestety nieraz nie mamy wplywu na pewne rzeczy, ale kiedy widze taka sytuacje to zawsze stoje po stronie fanow.

Pozdrawiam Was serdecznie licze, ze spotkamy sie w Bialymstoku w jakims klubie na normalnym Acidowym koncercie.
Trzymajcie sie
I FUCK THE VIOLENCE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Olass
Acid Drinkers
 
Posty: 7
Dołączył(a): 9 mar 2006, o 10:08

Przyjeżdżajcie do Białegostoku!!!

Postprzez Slayer » 9 cze 2006, o 16:11

Ostatnio na Hali Włókniarz w 2003 daliście ostro czadu, darłem wtedy mordę tak, że już po koncercie nie mogłem jednego słowa wydusić :lol: Zawsze, jak się pojawiacie z chęcią się wybiorę 8)

Jasne, że "normalne" koncerty są lepsze. Na wczorajszym mało kto wogóle o was słyszał, ale i tak było naprawdę fajnie.

Olas- cieszę się, że jesteś w Acid-ach. Jeden długowłosy w zespole to zdecydowanie było za mało :roll: :)
Slayer
 

Następna strona

Powrót do 2006 - Pozostałe koncerty

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

cron