10.11.2006 - Lubin - Ave Cezar - (archiwum)

10.11.2006 - Lubin - Ave Cezar - (archiwum)

Postprzez Gunnerka » 17 paź 2006, o 19:50

10.11.2006
Lubin - Ave Cezar
bilety: 20 zł w przedsprzedaży / 25 zł w dniu koncertu
start: 20.00
Ostatnio edytowano 11 lis 2006, o 12:32 przez Gunnerka, łącznie edytowano 1 raz
But I just love the life I lead..
Another beer is what I need..
Another gig my ears bleed..
We are the road crew!

www.acid-drinkers.com
Avatar użytkownika
Gunnerka
 
Posty: 2803
Dołączył(a): 4 mar 2006, o 23:09
Lokalizacja: miasto afrodyzjak

Postprzez Andzia » 17 paź 2006, o 19:55

Acidolka zaraz zamieni Wrocek na Lubin :wink:

Dlaczego tylko w Wawie są droższe bilety? Mi to rybka te 5 zł, ale tak z ciekawości pytam :wink: Chyba nie dlatego, że to stolyca i wszyscy tacy bogaci :wink:
Avatar użytkownika
Andzia
 
Posty: 5897
Dołączył(a): 7 mar 2006, o 22:54
Lokalizacja: aglomeracja warszawska

Postprzez wicek » 17 paź 2006, o 20:02

Ja nie zmienie. Zalicze obydwa :D
wicek
 
Posty: 48
Dołączył(a): 7 mar 2006, o 01:24
Lokalizacja: Jawor/Wrocław

Postprzez acidolka » 17 paź 2006, o 21:06

[quote="Andzia"]Acidolka zaraz zamieni Wrocek na Lubin :wink:
[quote]

Oj Andziu nie zmi8enie tylko pojade na oba ... kuźwa ja to bym codziennie na Acid jechała :D
pij jak wielbłąd ląduj jak Wrona
Avatar użytkownika
acidolka
 
Posty: 11569
Dołączył(a): 7 mar 2006, o 18:06
Lokalizacja: Nottingham

Postprzez KRZYK » 17 paź 2006, o 21:32

Andzia napisał(a):
Dlaczego tylko w Wawie są droższe bilety? Mi to rybka te 5 zł, ale tak z ciekawości pytam :wink: Chyba nie dlatego, że to stolyca i wszyscy tacy bogaci :wink:

ja zareagowalem tak samo :lol: :lol: :lol: ale z nas żydziska :wink: :wink:
I am the One
Orgasmatron
Avatar użytkownika
KRZYK
 
Posty: 8556
Dołączył(a): 7 mar 2006, o 01:36
Lokalizacja: OtwRock

Postprzez acidolka » 17 paź 2006, o 22:33

Hehe droższe bilety, żeby przeprowadzić selekcja :D
pij jak wielbłąd ląduj jak Wrona
Avatar użytkownika
acidolka
 
Posty: 11569
Dołączył(a): 7 mar 2006, o 18:06
Lokalizacja: Nottingham

Postprzez Marta » 17 paź 2006, o 22:50

Czemu w Białymstoku nie zagraja...? :(
Avatar użytkownika
Marta
 
Posty: 1085
Dołączył(a): 31 maja 2006, o 15:51
Lokalizacja: Białystok

Postprzez Polly » 18 paź 2006, o 07:54

na juwenaliach organizatorzy mowili ze niedlugo ma byc drugi koncert Acidow w Bialym, Tytus chyba tez to potwierdzil tak wiec teraz tylko czekam az sie tutaj informacja pojawi ;) jest nadzieja - duza nadzieja :)
Sterczące kolce Pondijusa, ostre grzebienie Daktyloskopei, Trygla i latający Wieprzoryb są niczym wobec Bestii która nas gnębi...
Obrazek
Avatar użytkownika
Polly
 
Posty: 823
Dołączył(a): 7 mar 2006, o 02:15
Lokalizacja: iBiałystok

Postprzez connected » 28 paź 2006, o 14:43

Ktos wie gdzie znajduje sie klub AVE CEZAR w Lublinie?
connected
 

Postprzez szary » 28 paź 2006, o 14:48

Lubin mam bliziutko więc trza sie wybrać :D
szary
 

Postprzez acidolka » 28 paź 2006, o 14:52

hehe ja mogę urządzić pielkrzymke na kolanach ....
jestem w Lubinie co tydzień i nawet nie kojarze tego klubu :roll:
pij jak wielbłąd ląduj jak Wrona
Avatar użytkownika
acidolka
 
Posty: 11569
Dołączył(a): 7 mar 2006, o 18:06
Lokalizacja: Nottingham

Postprzez Gość » 31 paź 2006, o 14:20

a tak sie składa że ja też..... :? ale i tak nie wiem czy bede bo tego samogo dnia (nieco dalej) we Wrocławiu bedzie HEY (Happysad i coś tam jeszcze) :P
Gość
 

Postprzez ACIDOFIL janek » 31 paź 2006, o 14:26

dobra to kto bedzie w lubinie?moze jakies dyrdymaly przed?
zawsze z tylu....
Avatar użytkownika
ACIDOFIL janek
 
Posty: 1085
Dołączył(a): 11 mar 2006, o 14:15

Postprzez acidolka » 31 paź 2006, o 18:49

i to mi pasuje :D
pij jak wielbłąd ląduj jak Wrona
Avatar użytkownika
acidolka
 
Posty: 11569
Dołączył(a): 7 mar 2006, o 18:06
Lokalizacja: Nottingham

Postprzez Gość » 1 lis 2006, o 22:38

pijemy kwas??!!!! :lol: ja tez sie przylączam :lol:
Gość
 

Postprzez jamro » 3 lis 2006, o 22:11

Ktoś da wskazówke wędrowcowi jak trafić po koncercie do Wrocławia, w ostateczności Rawicza? Bo ja tam za bardzo nie wiem czy jakieś pkp kursuje albo co. Samemu natomiast autem jechać to wielce nie opłacalna rzecz w sumie.
Avatar użytkownika
jamro
 
Posty: 1712
Dołączył(a): 25 mar 2006, o 16:33
Lokalizacja: Breslau

Postprzez acidolka » 3 lis 2006, o 22:51

chyba mają jakiś dworzec PKP... w najgorszym wypadku zrobie z domu na jedną noc noclegownie dla BA :D
pij jak wielbłąd ląduj jak Wrona
Avatar użytkownika
acidolka
 
Posty: 11569
Dołączył(a): 7 mar 2006, o 18:06
Lokalizacja: Nottingham

Postprzez cytz » 4 lis 2006, o 12:38

jamro napisał(a):Ktoś da wskazówke wędrowcowi jak trafić po koncercie do Wrocławia, w ostateczności Rawicza? Bo ja tam za bardzo nie wiem czy jakieś pkp kursuje albo co. Samemu natomiast autem jechać to wielce nie opłacalna rzecz w sumie.


hehe, raczej nie wrócisz stamtąd niczym po 21. ja kiedyś pojechałem do lubina na koncert, zabawiłem trochę za długo i zbyt mocno, i o 2 w nocy miła pani w sklepie powiedziała mi że raczej nie mam szans na jakikolwiek powrót i że zawsze mogę przekimać w tesco :D po ocenieniu sytuacji, kupieniu czipsów na drogę postanowiłem łapać stopa.


złapałem ! ;)
cytz
 
Posty: 177
Dołączył(a): 12 mar 2006, o 10:33

Postprzez acidolka » 4 lis 2006, o 13:19

jak chcesz możesz zabrać się do Legnitzy ze mną...:D może cuś z dworca będzie jechać
pij jak wielbłąd ląduj jak Wrona
Avatar użytkownika
acidolka
 
Posty: 11569
Dołączył(a): 7 mar 2006, o 18:06
Lokalizacja: Nottingham

Postprzez cytz » 5 lis 2006, o 01:18

to jakaś propozycja matrymonialna ? 8)


jeśli wybiorę się na koncert, zastanowię się :twisted:
cytz
 
Posty: 177
Dołączył(a): 12 mar 2006, o 10:33

Następna strona

Powrót do 2006/2007 Killers On The Loose Tour

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

cron